tirsdag 21. september 2010

Første gang..annen gang..solgt!

Neida, det er ikke akkurat auksjon jeg har hatt, men solgt en del de siste to dagene, det har jeg.

Søndag fikk jeg endelig gått igjennom utstyret til ponniene, det som har blitt igjen etter at de dro, og det ble en del som skulle legges ut til salg. Vogna og seletøy, mange dekken, og diverse småting. Det gikk virkelig unna som varmt hvetebrød alt sammen. Vogna og seletøyet til Amandha ble solgt og hentet bare noen få timer etter at jeg la ut annonsen, og i dag ble alle dekkene solgt og hentet. Resten skal sendes via posten til de nye eierne. Det ble en pen liten sum etter alle disse tingene, og de blir satt både på sparekonto, og til invisteringer til hønene. Har fortsatt noe hesteutstyr igjen fra gammelt av, som jeg tenkte jeg like godt kunne legge ut etterhvert det også.

Det føles godt å få ryddet opp, føler at jeg har fått avsluttet kapittelet som hesteeier nå, og startet på neste som...ja....hønemor ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar