søndag 6. mars 2011

Søndag..

Dene uka har vi virkelig fått forsmak på våren, med sol og flere varmegrader. Det ser ut til at det kommer til å fortsette fremover, og det er helt topp. Det har minket mye på snøen, og det har heldigvis heller ikke kommet så mye snø i år, så kanskje det blir tidlig bart? Det er iallefall lov å håpe :-)

I går var jeg og sambo på besøk til svigermor og Chris på hytta på fjellet. Det er ca et kvarters gåtur/skitur til og fra parkeringen. Når vi kom frem, ble det ble ordnet i stand med bål, så vi fikk stekt maten der. Lenge siden jeg har stekt pølser på bål, så det var artig å gjøre igjen. Det ble mange timer med koselig prat inne i den vesle hytta. En kjempetrivelig lørdag!


I full gang med pølsene

Masse god mat!

I dag har jeg stort sett vært i skauen uttafor huset vårt. Der er jeg i gang med en skikkelig prosjekt; fjerne småtrær og buskas som hindere sola i å nå huset vårt. Det er ganske mye jobb, for det er helt gjengrodd der. Det blir samtidig god ved av småtrærne. Etterpå ble det en gåtur med sambo, Randi og Kris. Det er så trivelig å ta slike turer sammen, og ganske viktig syntes jeg :-) Det var fin temperatur ute på tur, selv om det var sent på ettermiddagen. Deilig!







Ha en fin uke :-)

3 kommentarer:

  1. Så koselig med hyttetur :-)
    Og flott jobba med rydding av kratt og småtrær! Det blir mye fin ved.

    Her har det også vært noen mildere dager, og jeg håper snøen snart forsvinner. Gleder meg til våren er her.

    (Jeg la igjen en kommentar i sted, i innlegget under... vet ikke om du har sett det? Jeg har gitt en award til bloggen din. Det er helt frivillig, men om du vil så henter du den).

    Ønsker deg en fin uke :-)

    SvarSlett
  2. Det var så koselig å få! Tusen takk :-D

    SvarSlett
  3. Så koselig med hyttetur og du er veldig flink som har fått ryddet plass, slik at dere får mer sol

    Ha en super uke du også:-D

    SvarSlett