fredag 7. oktober 2011

Fredag..

Denne uka har virkelig gått unna. Jeg hadde tenkt å skrive innlegg tidligere, men har blitt så hektet på å endre på utseende bloggen, at det måtte vente litt ;-) Moro å sysle med om høstkvelden, men nå sier jeg meg fornøyd med hvordan den ser ut :-)

Jeg har fått en ny assistent på kjøkkenet, som jeg skal teste i kveld:



Det var en i familien som ikke hadde bruk for den, og jeg tok gjerne imot ;-)



Ellers så har vi fått hentet litt for til sauene, samt halm. (Halm er utrolig kjekt å ha til hagen også)
Så nå mangler det bare høybunter som antageligvis skal hentes i helga. Skal bli godt når alt er på plass.

Det blir kakebaking i morgen, Cappuccino-kake. Det blir spennende å prøve seg på :-)

Kos dere masse i helga!


2 kommentarer:

  1. Enda en ny "oppussing" her ser jeg :-D Så fin heading og bakgrunn, fint med de blå rutene!

    Gratulerer med ny kjøkkenmaskin. Kjempestilig, og sikkert til mye god hjelp på kjøkkenet.
    Lykke til med kakebaking! Cappuccino kake høres kjempegodt ut.

    Ønsker deg en god helg :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny kjøkkenmaskin, den blir sikkert til mye hjelp med baking. :)

    Håper du har en flott helg. :)

    SvarSlett