onsdag 10. august 2011

Onsdag..

I dag fikk jeg også en overraskelse. Randi hadde vært på brukthandel og funnet bryllupsgave til oss. Et kjempeflott retro-service med masse deler, samt en nydelig tekanne og ei sil. Utrolig hva slags skatter som ligger på brukthandler rundtomkring! Det var utrolig moro å få, og alt har fått sin faste plass i kjøkkenskapet, og jeg ser frem til å bruke det! Tusen takk Randi! Setter virkelig pris på dette :-))


Jeg snublet forresten over noen linker for de som er sopp-og nyttevekster interesserte:

http://www.soppognyttevekster.no/   Jeg meldte meg inn her i dag. Som medlem får du et veldig informativt tidsskrift, samt mulighet til å være med på soppturer og kurs med den foreningen som er nærmest deg.

http://soppgleder.no/vis.php?ID=34  Her får du kjøpt en dvd om sopp for nybegynnere, samt også være med på kurs.

1 kommentar:

  1. For en flott gave dere har fått, stilig at det var så mange deler til serviset! Ja, det er ganske utrolig hvilke skatter man kan komme over i bruktbutikker rundt om :)

    Takk for fine sopplinker :)

    SvarSlett