mandag 16. mai 2011

En gjengrodd spisestue..

Grønnsaksplantene har virkelig tatt helt over spisestua vår. Det begynner mildt sagt å bli plassproblemer, så gleder meg til det blir litt vamrere ute til at jeg kan sette de ut. Tror nok jeg venter litt lengre neste år med å så, og ikke er like ivrig som jeg var i år ;-) Ser virkelig frem til vinterhagen som vi driver å planlegger etter hvert.

Vanskelig å få plass til noe middager på dette spisebordet ;-)


Både tomatplantene og paprikaplantene går i blomst nå en etter en:



Moro :-)


Ellers så koser jeg meg med lammene mine. De blir stadig større og tyngre, og elsker oppmerksomhet og kos <3 Gleder meg til jeg får det elektriske gjerdet jeg har bestilt, så skal de få komme ut og utforske verden ;-)

Kan vi få litt kos?



Ha en kjempefin 17. mai! :-)

3 kommentarer:

  1. Ojojoj, skal si plantene dine er blitt store. Som de har vokst, og så moro at blomstene kommer, da blir det frukt :)
    Det er nesten like fullt her, og en tomatplante og flere mais og paprikaplanter har blomster. Jeg har bestilt nytt drivhus som kommer om et par dager, og det må settes opp før jeg kan sette ut plantene...

    Så skjønne lammene er! Lett å forstå at du koser deg med dem, de ser ut som veldig koselig selskap :)

    (Og jeg har ikke glemt selvangivelsen... jobber fortsatt med svarene, men det kommer etterhvert).

    Ønsker deg en flott 17. mai!

    SvarSlett
  2. Fantastisk at plantene dine har blitt så store! Grattis! Det er jo veldig bra:-D

    Ellers så må jeg bare si at lammeungene er så utrolig søte! Skulle gjerne vært på besøkt og kost med dem masse!!!!

    SvarSlett
  3. Så flotte planter. Nå vil vi ha sommer og sol;-))

    SvarSlett