søndag 8. mai 2011

Oppdatering..

Nå er det en stund siden jeg har fått oppdatert. Tiden flyr og det er mye å gjøre med dyr og hage :-)

Jeg og sambo har vært i Berlin denne uka, fra onsdagen til natt til lørdag. Det var utrolig moro, og vi har fått sett og opplevd masse på de tre dagene. 5 retters middager og masse god vin er bare noe av det ;-)

I dag har det kommet 5 kopplam hit, de er mellom 1,5 og 3 uker gamle. Det er to værlam som blir slaktet til høsten, mens søyene skal være her. De er av norsk kvit sau, men jeg skal også ha et par av gammelnorsk spælsau dersom jeg får tak i det :-) Moro å ha litt forskjellige raser.


Så søte atte :-)





 
 

Dverghønene koser seg ute


De store hønene :-)

Ha en fin ny mai-uke :-)

4 kommentarer:

  1. Guri,så utrolig skjønne de små lammene var!
    Dere må kose dem masse!

    Klem

    SvarSlett
  2. Lammene er kjempesøte! Helt skjønne! Fine bilder, morsomt å se dem.
    Ha en fin ny uke, og kos deg i det fine vårværet :)

    SvarSlett
  3. Så nydelige! Nå er det vel ikke lenge til du lager eget garn? :)

    Vi fikk akkurat inn en ny bok på biblioteket: "Ull - gamle teknikker i ny drakt" av Helene S. Lundberg. Har du lest den? Det jeg rakk å se før den forsvant ut døra var interessant.

    SvarSlett
  4. Nydelige små lam!Nå kan du snart begynne å spinne;) Jeg sitter og karder spælsau-ull i dag.Tidkrevende,men veldig gøy.Hadde vært enda morsommere om det var fra egne sauer...

    SvarSlett