onsdag 12. januar 2011

Onsdag..

Første kurskveld i lappeteknikk er fullført, og det var utrolig artig! Vi var 5 damer som satt med hver vår symaskin og sydde på hver våre grytekluter. Jeg slet litt med å komme i gang med symaskinen, lenge siden jeg sydde på den sist, og vi blir aldri helt enige med hverandre. Så håper på at det blir bedre når jeg får brukt den litt mer. Glemmer jo så fort når det blir for lenge mellom hver gang jeg bruker den ;-)

Gryteklutene ble ikke helt ferdige, så vi skulle ta resten neste gang, og samtidig begynne på å lage løpere. Vi rakk en kaffepause mellom slagene, og litt småkaker. Det var kjempetrivelige damer, og de fleste av oss hadde lyst til å ha dette til en fast månedlig treff når kurset er over.

Slett ikke verst å både få erfaring og bekjentskap på en kveld! :)


Nesten ferdige, mangler kanter og løkke.




Da må jeg kjapt lage noen rundtstykker, så vi har noe å eta på  i morgen ;-)

God kveld!

2 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en koselig kveld, og gryteklutene ser ut til å bli kjempefine! Morsomt med lappeteknikk :)

    SvarSlett