onsdag 24. november 2010

Effektiv!

Nå føler jeg meg godt fornøyd med dagens innsats!
Etter at jeg kom hjem fra jobb, var det en kjapp middag før jeg begynte å lakkere taket. Fikk lakkert alt vi hadde tatt av taket på det nye rommet så langt.

Etterpå jobbet jeg et par timer med firma-avis redigering (en av mine to-tre jobber ;-)) som har deadline på mandag.

Og etter det gikk jeg i gang med å bygge litt i hønsehuset. Jeg har bygd et nytt bur til dverghønene, og flyttet de et annet sted i rommet for seg selv. Dermed fikk kyllingene bedre plass. Dverghønene har hatt et bur inne hos kyllingene, og det ble i grunn litt upraktisk i lengden både for de og for meg.
Kyllingene fulgte nysgjerrig med når jeg demonterte det gamle buret, og var ivrige med å skrape og plukke på den nye ledige plassen. To hele hestebokser gir god plass å kose seg i.
Dverghønene fikk større område og får være litt mer for seg selv. Deilig å få litt orden hos dem.

Etterpå bar det rett i dusjen, og nå er jeg ganske så godt sliten i kroppen. Kommer til å sove tungt i natt ;-)

God kveld! :)

2 kommentarer:

  1. Så flink du har vært!
    Håper vi får se rommet når det er ferdig.

    Ha en fin dag i morgen :)

    SvarSlett
  2. Makan til effektiv dame :)
    Kommer innom på inspeksjon.....

    SvarSlett