lørdag 20. november 2010

Nytt hønsehus?

Det er kjekt med stor steam-dusj, den kan romme to personer som vil ta seg et bad, eller eventuelt være et stort hønsehus for ei syk høne.


Det har vært litt opp og ned med formen hennes, men så store fremskritt i dag. Hun spiste masse havregrøt, og var realtivt oppegående. Jeg vil ha henne inne til jeg ser at hun er flinkere til å ta intiativ til å få i seg mat, at jeg ikke må oppmuntre henne, samt til at jeg ser at møkka blir mer normal. Den ser mye bedre ut nå, men er fortsatt litt løs. 

Jeg har måttet ta to haner i dag, hadde altfor mange og måtte redusere litt. Neste gang blir nok ikke før til våren tenker jeg.

Dagen har gått så fort, og stort sett gått i å ta seg av hønene. Jeg og sambo var hos svigermor og spiste middag i kveld. Det var kjempekoselig, og maten var såklart kjempegod! Tusen takk for en kjempefin kveld Marit! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar